Сайт вчителів інформатики міста Лубен Понеділок, 05.12.2016, 23:38
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Оцінювання навчальних досягнень учнів | Реєстрація | Вхід
» Меню сайту

» Календар
«  Грудень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Орієнтовні вимоги оцінювання навчальних досягнень учнів з інформатики

 

Оцінювання навчальних досягнень учнів

 

Оцінювання навчальних досягнень учнів з інформатики здійснюється у відповідності до критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів з інформатики з кожної теми курсу, що видрукувані в Інформаційному збірнику МОН, №13-14-15, 2008 р.

Своєчасна і систематична перевірка знань учнів виконує не лише контролюючу функцію, а і дозволяє побачити учням свої успіхи, їх динаміку, невдачі. Найбільш прогресивною в цьому напрямі стає модульно-рейтингова система навчання і оцінки успішності учнів. Недоліком у традиційному контролі і оцінюванні знань є дискретність формування знань і навичок. Багато хто з учнів, отримавши оцінку на уроці сьогодні, на завтра вже не так ретельно виконує завдання, як вимагається. З цієї причини з’являються прогалини в знаннях, над усуненням яких потім працює цілий колектив: вчитель, учень, його батьки, друзі. Не допустити цього можна, створивши умови, за яких учень буде змушений працювати систематично. Вирішенню цього і служить модульно-рейтингове навчання, яке пов’язує підсумковий контроль з етапно-компонентним оцінюванням і введенням відповідного рейтингу.

Досвід проведення зовнішнього оцінювання з навчальних предметів переконливо засвідчує необхідність попередньої підготовки учнів до особливої форми контролю, якою є тестування. Тому доцільно в навчальному процесі разом з традиційними формами перевірки знань і вмінь учнів з інформатики під час проведення комплексних практичних робіт включати тестові форми контролю, використовуючи усе розмаїття форм тестових завдань.

Кожний з видів контролю виконує усі функції, властиві контролю, але залежно від його виду та чи інша функція має особливе значення і виступає домінуючою.

При цьому для перевірки теоретичних положень вчителю слід звернути увагу на формальне означення нового терміну, розуміння його властивостей та суттєвих ознак; вміння визначати приклади прояву поняття в конкретних та виділення його несуттєвих ознак.

Для перевірки практичних вмінь слід визначити, по-перше, до якої розумової діяльності це вміння входить; по-друге, з якого ланцюга операцій таке вміння складається, та які необхідні і достатні умови для формування як кожної окремої операції так і всієї послідовності в цілому.

Вважаємо за необхідне аналізувати на заняттях з інформатики результати контрольних робіт, проведених у формі тестів, з метою виявлення типових помилок та їх усунення. Увагу приділяти змістовому розкриттю основних понять, тлумаченню сутності методів і меж їх використання, демонстрації можливостей застосування теоретичних знань для розв’язування задач прикладного характеру, умінню користуватися даними різних типів.

» Архів записів

» Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Copyright MyCorp © 2016